George Cloney



Förmodligen är jag den siste mannen på jorden vars uppmärksamhet hanterar det här - det är den gällande regeln för löjliga "trender"...
Men nu har jag spenderat en kväll i sämre sällskap och fått en föreläsning om vad Clone-A-Willy är.

Jag besparar dig den.

Vad som däremot är intressant är att det verkar sälja som fan.
Enligt uppgift är det populärt i alla årsgångar att doppa kuken och presentera en klon.
Särskilt kul verkar tonåringar och tjugoåringar ha.
Vilket verkar vara ett jävligt spontant och förälskelse-förblindat infall.

Jag reflekterade över det här i ett försök att dränka rösten ( Äldre inlägg )

När den där passionen - som uppstår i det dåligt belysta och euro-disco dunkande dansgolvet i det generationsväxlande  stadshotellet under en hederlig svensk helg-alkoholförgiftning - slocknar efter några månader och förhållandet avlider:
Vem får vårdnaden över snoppen?
Säger killen,
- Packar du ner kuk-klonen i min låda med grejer?
Och sparar den åt nästa tjej?

Kommer tjejer behålla staven?
Finns det någon som fyller sin atenienn med kuk-troféer?
Men framförallt.

Hur många kommer inse möjligheten - medan mascaran rinner i smutsiga pärlor ned längs kinden och hon dränker sin ånget med en flaska billigt vin - att plocka fram hammare, spik och utsätta sitt ex för lite stimulerande Kuk Voodoo?




bild ifrån www.intimera.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0