Vilken måndag som helst.

Väcks av försiktigt smekande fingertoppar,
som dansar magnetiskt över min nakna kropp.
Mjuka läppar smakar av min kroppstemperatur,
små modiga bett retar ryggradsrusande.
Ett lekande leende som till slut landar emot mitt.
Under slutna ögonlock känner jag henne sänka sig över mig;
hur hennes våta värme anacondakramande sluter sig runt omkring.

(Att leva tillsammans med en nymfomanisk kvinna - skräddarsytt klädd i Sexuell attraktion - gör en väckarklocka helt överflödig.)

Charmigt försenad sätter jag mig i bilen, på väg till dagens möte.
Radion spelar fantastisk musik hela vägen - och jag vrider upp volymen.
Gröna trafikljus non stop, och inte ett enda barnvagns-fetto, som kamikaze-rusar över vägen.

Lunch på Jensens,
mediumstekt biff, råstekt potatis, stekta grönsaker, whiskeysås.
Smaklökarna headbangar sin väg genom måltiden.

Just nu är jag på kontoret, lutar mig tillbaks i fåtöljen och pausar till utsikten över stan.
Och trycker på "Publicera"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0