Genocide.

I Svenska Dagbladet står att Kristdemokraterna vill ge 10 000 i bonus för varje nyfödd bebis.
De vill alltså införa ett incitament för att folk ska producera fler barn.
Fler?
Är det verkligen vad den här överbefolkade världen behöver - fler dreglande kretiner som trängs i kön till A-kassan?

Nej, Kristdemokrater.
Gör så här istället:
Erbjud tio tusen papp åt alla som frivilligt steriliserar sig.
(Jag är medveten om att den geniala perken "Barnbidrag" fucks med mitt förslag...)

Det är fördelaktigt på många vis,
Först och främst kommer det innebära att folk som egentligen saknar elementära premisser för att uppfostra barn antar erbjudandet.

Resultatet av det blir att jag slipper se fler barnvagnar manövrerade av White Trash-bimbos klädda i rosa-pumps, med en ny putande graviditets-navel som stirrar på mig ifrån glipan mellan hennes "mjukisbyxor" och den Ge-mig-lite-uppmärksamhet-urringande-tröjan.
Fy fan.

Apropå det,
Om jag ser ännu en jävla barnvagnsjävel med en "registrerings-skylt", kommer jag göra det enda humana och slita ungjäveln i stycken.
Det finns ju ändå inget hopp för den stackaren.
Så - Tindra, Kevin, Felicia, Cassandra, Nova, Saga, Engla, Liam, Robin, Leon, Melinda, Michelle, Melissa etc.
–  Trist att just dina föräldrar mixade din DNA-cocktail. RiiiiiiiiiiTSCH!

-
Åter till ämnet.
Om det fanns en Gud - skulle han tillämpa den gamla klassikern: Syndaflod.
Spola bort alla jävla idioter och börja om.
(PS. Gud finns inte. Väx upp - och arkivera honom bredvid Jultomten och Tandfén!)

- -

Läsning för den intresserade: Svenska Nihilist Förbundet

Kommentarer
Postat av: Anonym

en dålig dag?

2009-04-15 @ 11:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0