Var gång jag rakar mig.

När som helst på dygnet kan jag hastigt resa mig upp. Kasta mig från soffan, vältra mig ur sängen som världens fetaste man, bryta av mitt i en mening - och högtidligt lämna rummet med orden - Jag ska raka mig nu.
Hon spelar med, och svarar med myndig röst - Ja, det var VERKLIGEN på tiden.

Ceremoniellt drar jag kläderna från överkroppen, lutar mig över handfatet och lägger ögonbrynen bekymrat medan jag tittar i spegeln och låter fingertopparna plågas över de sträva sandpapperkinderna.
Fyller lungorna och sköljer ansiktet noga - stänker det kalla vattnet som för att piska upp koncentrationen i skallen.

Lyfter sen rakapparaten och låter det typiska Bzzzz-ljudet kasta sig ekande mellan alla rum.
Först skrapar jag undan skägget från kinderna, och lämnar på så vis en sträng av strån längs käklinjen och kring munnen.
Sen knäpper jag av maskinen och letar upp henne, i karaktär.

Disco-turken gör entré.
Han knyter händerna, spänner biceps och höftjuckar långsamt i luften, avslutar rörelsen med ett högt stön och blinkar med en alkoholförgiftad blick emot henne.
Hon spelar med, viker blygt undan blicken emot golvet och rodnar som en duktig flicka.
Och motstår lusten att kräkas...

Jag gör sorti, och retirerar till toaletten.
Klipper längs med käkarna, och lämnar långa polisonger och ett bockskägg.
Men den stenhårde knutten får sval respons, ingen ögonkontakt och hon pekar med fingret att jag ska försvinna.
Så jag återvänder. Sorgsen blick, och nedsänkt huvud.

Klipper bort polisongerna, och rusar ut med ett leende. För nu har jag väl gjort bra ifrån mig!
Fångar henne i famnen och söker att stjäla kyssar av en svårflirtad barlärka, som stretar emot och kvittrar "Nej, nej, blääää! Du ser fem år äldre ut". Medan hon knuffar undan mina kurtiserande läppar.
Hon tillägger att skägget runt munnen ser ut som resultatet av att jag - "gett mosande oralsex åt en igelkotte".
Jag slår ut med händerna och ropar - vad begär du av mig?! VAD?!
Stämningen är eruptiv när hon sänder mig i retur.

Maskinen tuggar sig genom fler strån, och lämnar mig en fantastisk mustasch, om jag får säga det själv.
Stegen är tunga av självförtroende när jag begåvar rummet med min närvaro.
Hon skrattar sig själv medvetslös åt mina putande läppar, och den ludna fjärilslarven som dött ovanpå min amorbåge.

Redan när jag knäpper av rakapparaten nästa gång vet hon att jag tänker annektera rummet, marschera med stampande kliv och låta hitler-muschen fladdra medan jag väser - I want ze kissez and cuddlez!! Give it szu me!
Så hon ropar i förväg och förbjuder mig att lämna toaletten...

Skalar bort det sista, och ser ner över handfatet som fått päls.
Sticker sedan huvudet vågrät i dörröppningen och väntar på hennes initiativ.
Efter en stund vinkar hon mig till sig.
Likt en sträng gräns-vakt som vinkar till sig nästa nervösa turist med ändtarmen ömmande fylld av narkotika.

Hon greppar min käke, håller hårt.
Lyfter upp min haka, vänder kinderna emot sig.
Inspekterar med granskande blick, innan hon godkänner.
Lutar sig fram och kysser mig på nästippen.

Sen går jag in i toaletten och så upprepar vi proceduren med håret kring mitt könsorgan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0