SMS-kommunikation

Igår kväll.
- piip.

1 nytt meddelande:

"Hej! Det var längesen, hur står det till? Saknar dig. D."


Eftersom jag inte har en aning om vem som skickat så...

Svar:

"Hej, ...D. Va kul att du hörde av dig. Förlåt att det dröjt innan jag svarat. Min förra telefon beslagtogs av plitarna. Men nu har jag smugglat in en ny. Back in business! :) Hur är det med dig? Själv mår jag fint, men det har ju hänt en del sen vi sågs senast. Du kanske har sett reportagen om mig på Efterlyst? Get rich or die trying, yo! Jag är ju lite av en rikskändis numera. Hahahahaha! Men du... Vore kul att ...träffas? Du kanske kan komma på besök? Det hade jag tyckt om. Saknar ju dig också. Dina ögon, och ditt leende. WoW! Vad har du på dig just nu? Skicka gärna bilder!!! Måste sluta nu innan det blir kvällsinspektion. Måste gömma den jävla telefonen igen - så var snäll och skicka inga bilder förrän efter tolv inatt. Vibratorsignalen gör att jag skiter på mig. Ser fram emot att se dig, kramkött. PUSS!"


Fortsättning följer?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha, herregud! xD hade jag fått ett sånt mess hade jag dött.. ^^ så vad fick du för svar då?

2009-04-10 @ 22:17:57
URL: http://ellinork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0